Komplexní podpora pro náš monitorovací software CARMEN.
800 až 1 000 dotazů ročně od různorodé skupiny uživatelů na náš monitorovací software CARMEN pro záznam a vyhodnocování komunikace sběrnicových systémů vozidel.
Jira (správa ticketů), Confluence (dokumentace), Microsoft Teams (vzdálené relace s uživateli)
Naše podpora představuje nejdůležitější rozhraní pro uživatele systému Carmen E/E. Vzhledem k vysoké technické složitosti aplikační oblasti a agilnímu procesu vývoje je od týmu podpory vyžadována rychlá a přesná komunikace s často několika zúčastněnými stranami. Kromě rychlé pomoci při řešení akutních problémů jsou často zaznamenávány nové funkce a požadavky, které zpracovává náš tým podpory v úzké spolupráci s uživateli a zákazníky.
Skupina uživatelů společnosti Carmen pochází z nejrůznějších pracovních oblastí našeho klienta a jeho dodavatelů. Tato heterogenita vyžaduje a umožňuje přesně identifikovat trendy a budoucí technologické požadavky. Tyto poznatky jsou cenné i pro další projekty.
Smysluplné zpracování obrovského množství dat pro přehlednou správu problémů širokou uživatelskou základnou.
Náš klient řeší milion servisních požadavků ročně ve 190 zemích. Tento systém jsme převedli na škálovatelnou architekturu JavaEE.
SiNK je nástroj, který interpretuje Autosar nebo obsah souboru Autosar. Zvládá obrovské soubory a složité dotazy, což výrazně zjednodušuje a urychluje zpracování informací.
codemanufaktur s.r.o.
Registrováno u: Městský soud v Praze
Registrační číslo: C 367365
IČ: 17147531
DIČ: CZ17147531
Sídlo společnosti:
codemanufaktur s.r.o.
Rašínovo nábřeží 383/58
128 00, Praha 2 – Nové Město
Místo výkonu práce:
codemanufaktur s.r.o.
Klatovská třída 5/7
301 00, Plzeň
Marta Tomášková, jednatelka společnosti
mto@codemanufaktur.cz